Založ si blog

Fico vie, prečo nekoná ráznejšie


Zobuďte sa tí, čo chcete radikálne a rýchle zásahy tejto vlády v národnej i medzinárodnej politike. Fico nie je debil a uvedomuje si, čoho sú schopní, keby napr. hneď aj zatkol napr. Matoviča. A my nie sme veľmoc, čo by dokázala čeliť tomu, čo by nasledovalo po akčnejšom konaní súčasnej vlády. Okrem toho menšia polovica národa spraví všetko, len aby to bolo proti Ficovi, takže nemá ani dostatočnú podporu.

Fico dobre vie, že nemôže konať tak, ako by chcel, v každom jeho prejave to cítiť. Odpor tých, čo chcú, aby sme poslúchali, by bol taký, že by to možno viedlo aj k fatálnym dôsledkom. Naozaj sa len na chvíľu zamyslite, čo by bolo, keby sa Fico absolútne postavil proti EÚ alebo iným diktátom! Jasné, máme tu kopec aktivistov, sám k nim patrím, ale keby sa nejakým spôsobom dostala moc do ich rúk, do myslí tých, čo chcú pomstu a radikálne činy, Slovensko sa môže s mierom i relatívnym pokojom rozlúčiť.

Aj preto chápem stoický postoj vlády. Opakom by mohla byť apokalypsa, keďže vidíme, ako sa vracia tvrdá totalita, ba neofašizmus. Keby sa dostala k moci súčasná opozícia, netreba dlho rozmýšľať, čo by nastalo – oni by totiž mohli realizovať všetko aj za cenu vážneho prekračovania zákonov. Mimochodom viete, že MIEROVÁ a hospodárska EÚ schválila rezolúciu o tom, že Ukajina môže použiť rakety dlhého doletu? Ostatný raz vás vyzývam, aby ste si predstavili, čo to môže spôsobiť…

Ja rozhodne nehodlám položiť život a život mojej rodiny za niekoľko gaunerských politikov a oligarchov, ktorí rozhodne do boja nepôjdu a v luxuse bunkrov sa budú pozerať cez počítače na front, ako sa tlčú ľudia, čo sa stali nepriateľmi na rozkaz mocných vojnových a krvilačných papalášov!

Aha, aby som nezabudol. Kto to všetko môže zmeniť? Ľudia, národ, občania. No to by museli konať racionálne, nie prvoplánovo a hlavne by mali povstať…

*

*

*

*

*

*

*

Skutočná zmena školstva = skutočná zmena spoločnosti = skutočná zmena politiky.

*

Diskutujte, dopĺňajte, pripomienkujte, šírte a zdieľajte…

*

O AUTOROVI TEXTU: PhDr. Ján Papuga, PhD. * pedagóg, spisovateľ, aktivista, odborník na školstvo, zakladateľ pedagogickej koncepcie Konštruktívna školoveda – hľadanie strednej cesty * Bratislava-Rača, Bernolákovo * KONTAKTY: janpapuga@gmail.com  * FB: Ján Papuga * FB: Ján Papuga – školstvo, pedagogika, politika * IG: Ján Papuga * FB skupina: Spoločenstvo slovenčinárov, priateľov školy a vyučovania * FB skupina: Školoveda * Blog Pravda: janpapuga.blog.pravda.sk * Youtube: Ján Papuga * www . janpapuga . sk * AKTIVAČNÁ VÝZVA: Šírte tento text, aby sa zo slov stali činy. Zdieľajte ho, je verejný, netreba môj súhlas. Sprostredkujte môj text ľuďom, čo nechodia na internet. Posielajte ho politikom, stranám, ministrom, inštitúciám,  médiám. Ja som ho už zaslal kompetentným. Ak sa s textom stotožňujete, je potrebné, aby sa dostal do povedomia. Aj takto sa menia veci. V prípade, že chcete poznať moju koncepciu a chcete konštruktívne, vecne a odborne komunikovať s inými ľuďmi, pridajte sa do FB skupiny Školoveda alebo mi napíšte na uvedené kontakty. * DISKUSIA NA BLOGU: Odpovede na komentáre k tomuto blogu na tejto platforme nezverejňujem, nesledujem, nevyjadrujem sa k nim aj z dôvodu, že autori komentárov majú neraz anonymné ID a môžu byť medzi nimi provokatéri, čo nechcú alebo nevedia pochopiť môj text a neraz prechádzajú k osobným invektívam pod neidentifikovateľným menom. S takýmito ľuďmi nemám dôvod diskutovať, resp. sa s nimi diskutovať nedá. V PRÍPADE, ŽE MÁTE ZÁUJEM O KONŠTRUKTÍVNU PRIPOMIENKU A MOJU REAKCIU NA ŇU, NEVÁHAJTE SA SO MNOU SPOJIŤ PROSTREDNÍCTVOM UVEDENÝCH KONTAKTOV. Odborná, slušná a zmysluplná diskusia vie zmeniť mnohé veci. Osobné invektívy a vulgárne vyjadrovanie ignorujem a blokujem. Akémukoľvek neanonymnému podnetu a konštruktívnej kritike či spätnej väzbe sa poteším a určite odpoviem, ak mi napíšete súkromnú správu. Ak sa nechcete verejne vyjadriť, pokojne sa mi ozvite prostredníctvom uvedených kontaktov. Aj v prípade, že vaša vec nesúvisí s témou článku. Ďakujem za pochopenie.  

Knihy

18.09.2024

Fascinuje ma, aký fanatizmus, aký aktivizmus, aká nenávisť sa zvrhla okolo výroku ministra financií, že knihy si kupujú bohatí (od včera na mojej FB nástenke sledujem opičiaci sa príspevok za príspevkom o tom, že sa likvidujú knihy, dokonca sa pília a pod.). Mimochodom, ja mám doma kopec kníh, a keby som ich predal, možno by som splatil aj zopár splátok mojej hypotéky [...]

Ranné kruhy v školách – dobrý zámer, zlá forma

10.09.2024

K jednej zo zmien ministrom ohlásenej „nežnej“ revolúcie v školstve patrí zavedenie tzv. ranných kruhov, ktoré predstavujú stretávanie triedneho či iného učiteľa so žiakmi pred vyučovaním v minimálnom rozsahu 10 – 15 minút. Keby si minister ako úplný laik vo vzťahu k regionálnemu školstvu nenechal okolo seba ľudí, čo málo tušia o regionálnom školstve, [...]

Nový školský rok 2024/2025

01.09.2024

Želám všetkým komunitám slovenských škôl, aby: – ministri a politici boli empatickými odborníkmi, – učitelia boli pedagógmi, – zamestnanci všetci školy boli dôstojne ohodnotení, – žiaci boli deťmi s chuťou poznávať, – rodičia boli partnermi, – riaditelia zostali pedagógmi, – škola bola druhým domovom, – duchovné hodnoty [...]

nehoda

V Petržalke sa zrazili dve autá a cyklisti, jeden z nich neprežil

21.09.2024 16:48

Doprava je v okolí nehody odkláňaná.

gaza

22 ľudí vrátane detí zabil útok na školu v Gaze, Izrael cielil na Hamas

21.09.2024 16:28

Podľa ministerstva zdravotníctva, ovládaného hnutím Hamas, je medzi obeťami šesť žien a 13 detí, vrátane trojmesačného dojčaťa.

Stupava záplavy, vrecia

Takáč: Škody po povodniach sú 20 miliónov eur. Brusel Slovensku pošle miliardu, Čaučík má obavy

21.09.2024 13:23, aktualizované: 14:17

Minister tiež vyhlásil, že Slovensko zvládlo povodne dobre v prvom rade preto, že „je tu vláda veľmi schopných ľudí, a nie amatérov.“

polícia, policajné auto, policajti,

Polícia vyšetruje vraždu ženy v Košiciach, podozrivého zadržali

21.09.2024 12:39

Telo bez známok života s bodným zranením našli v sobotu ráno.