Založ si blog

Archív: február, 2021

Starí do šrotu!

Mám veľmi vzácnu kamarátku, ktorá sa verejne nevyjadruje k dianiu, hoci tiež trpí a vidí, čo za politikov sa ujalo vlády. Dokonca mňa krotí, keď som ostrejší v názoroch. Má už rizikový vek, no je oveľa významnejšia pre Slovensko ako väčšina nechutných politikov, z ktorých jednu citujem nižšie. V takomto rozpoložení mi napísala nižšie citovanú súkromnú správu. […]

Pokračovanie článku

Riešenia na zlepšenie situácie existujú!

V posledných dňoch som si študoval niekoľko zdrojov o epidémii a o jej prípadnom riešení. Zaujímavé informácie som našiel. A je čoraz viac bežných ľudí, čo si študujú túto odbornú problematiku. A nie iba odborníci. Tí neraz majú ďalej od objektivity ako bežný občan nevyštudovaný v odbore. Sledujem aj rôzne logické a pravdepodobne aj […]

Pokračovanie článku

Nejde o pôvod vakcíny

Ale dobre to vedia robiť! Chlieb a hry. Alebo chliev a hry. To handrkovanie okolo vakcíny vynikajúco odvádza pozornosť od zvráteností, ktoré konajú, alebo od skutočných problémov, ktoré Slovensko má a neriešia sa (dlhodobo). Celé Slovensko teraz rieši hádku politikov storočia, nech sa národ baví. Normálni a slušní politici by si to vyriešili medzi sebou a potom by […]

Pokračovanie článku

Pasivita zabije Slovákov a zničí našu krajinu

Ak by som ešte pritvrdil, tak by som napísal, že pasivita už zabíja Slovákov. Mnohé roky. Sme národ, ktorý sa nevie vzoprieť ozaj mnohým nezmyselnostiam, ktorými nás zahŕňali predchádzajúce vlády a čo vyvrcholilo v tej aktuálnej. Neviem, čo sa musí stať, aby národ povstal aspoň v počte stotisíc. Nemusí […]

Pokračovanie článku

Sms-ky alebo Kto môže za šírenie vírusu

Som pedagóg a vďaka tomu som sa naučil aj to, že NEmôžem v triede deťom povedať niečo neoverené alebo niečo predčasné. Keby sa to nenaplnilo, stratil by som dôveru žiakov a sotva by ma brali vážne. A je úplne jedno, v akom veku tí žiaci sú. A ešte horšie je vyrieknuť niečo, čo ich vystraší alebo nahnevá a dá im dôvod nenávidieť ma, ohovárať […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 560248x
Priemerná čítanosť článkov: 3257x

Autor blogu

Kategórie