Založ si blog

Diskriminácia alebo Je ťažké pochopiť, prečo sa nemali prijímačky na stredné školy konať?

Rozhovor s iniciátorkou petície za zrušenie prijímacích skúšok na stredné školy

Link: https://www.youtube.com/watch?v=Whgak3XgG_Q

Nedávno som napísal článok o podpore aktivity, ktorú podnietila žiačka z Trenčianskeho kraja, deviatačka Emma (link). Aj keď som vedel, ako to dopadne. Ministerstvo je štát v štáte a navyše je pod vplyvom zlých argumentov, ktoré sa stavajú proti zrušeniu týchto skúšok. Aj napriek tomu, že máme rok mimoriadne okolnosti.

Keďže si vážim, že sa žiaci, študenti aktivizujú, nahral som s Emou necenzurovaný videorozhovor o jej významnom čine, aby mala možnosť objasniť, prečo sú obavy z prijímacích skúšok opodstatnené, prečo dochádza k diskriminácii a prečo som ja podporil túto iniciatívu. Viac vo videu.

Kontakt na žiačku mám, ak ju budete chcieť osloviť, rád jej odkážem. Prosím, odpustite si nenávistné „hejty“. Ide o neplnoleté dievča, ktoré by malo byť chránené pred útokmi za to, že chce pomôcť. Konštruktívnej diskusii sa obaja potešíme.

—————————————————————————-

Odpovede na komentáre k tomuto blogu na tejto platforme nezverejňujem, nesledujem, nevyjadrujem sa k nim aj z dôvodu, že autori komentárov majú anonymné ID a môžu byť medzi nimi provokatéri. V prípade, že máte záujem o konštruktívnu pripomienku a moju reakciu na ňu, neváhajte ma kontaktovať prostredníctvom uvedeného e-mailu alebo FB. Rád odpoviem.

Konštruktívna školoveda – diskurz a hľadanie strednej cesty

PhDr. Ján Papuga, PhD. * Bratislava-Rača * janpapuga@gmail.com FB: Ján Papuga * FB skupina: Spoločenstvo slovenčinárov, priateľov školy a vyučovania * FB skupina: Slobodná iniciatíva nezávislých občanov * FB skupina: Riazanet – BA-NM * janpapuga.blog.pravda.sk * youtube: Ján Papuga * www . janpapuga . sk

Čaputová nemá ďaleko od vulgárnosti

28.04.2024

Od prezidentky som mnohé očakával a silno som jej držal palce. Nuž, mýliť sa je ľudské. A politikom sa asi veriť nedá. No ja im dávam šancu aj za cenu sklamania. Snáď sa raz dočkám normálnosti. Niekto musí republiku riadiť. Čaputová má veľmi príjemné vystupovanie, je sympatická a má taký vyrovnaný a príjemne zafarbený hlas, ktorý dokáže citovo pôsobiť. [...]

Korčok pracuje pre ľudí…

07.03.2024

Bilboardy by fakt mali pri cestách zakázať. Skoro som zabudol odbočiť, keď som videl akože uhladeného Korčoka na novom plagáte s heslom: „Slúžiť ľuďom, nie politikom.“ Jasné, že toto heslo mnohých osloví, resp. ho nebudú riešiť, lebo Korčoka budú voliť, aj keby sa im zadkom obrátil. Ale je smutné, ako tento naposledy saskársky drúk ponižuje bežných [...]

Danko je predsalen politický hl*pák

29.01.2024

A trvám na tom, i keď som jeho otvorenie kandidátky vítal a fakt sa do vlády dostali vďaka nemu skutočne obyčajní ľudia. No Dankovo hlúpe ego sa vrátilo. Koalícia je krehká a tvrdo do nej bijú priaznivci pseudoliberálnych a pseudoprogresívnych gaunerov, ba priaznivci gaunerov najhoršieho politického zoskupenia okolo Matoviča. A v tejto situácii ten politický analfabet tvrdo [...]

polícia zatknutir naháňačka

Muži a žena. Zadržali páchateľov, ktorí z predajne ukradli trezor s 50-tisícmi eur

06.05.2024 13:19

Lup si odniesli na ubytovňu. Tam prekonali zabezpečenie trezoru a jeho obsah si ponechali.

preukaz, zdravotná poisťovňa, všeobecná, union, dôvera

Dôvera a Union vyplatili akcionárom 24 miliónov eur. Palkovič: Nesprávne

06.05.2024 12:57

Spoločnosť Penta , ktorá je akcionárom Dôvery, podotkla, že zdravotná poisťovňa mala koncom roka 2023 nerozdelený zisk z minulosti vo výške 162 miliónov eur.

Tusk, Leyenová

Leyenová: V Poľsku už neexistuje riziko porušenia zásad právneho štátu. Eurokomisia ruší konanie

06.05.2024 12:50, aktualizované: 13:16

Takzvaná procedúra podľa článku 7 Zmluvy o Európskej únii bola proti Poľsku spustená v roku 2017.

Hungary National Day

Magyar sa pustil sa do jamy levovej: Debrecínsku demonštráciu proti Orbánovi si všimli svetové médiá

06.05.2024 12:40

Portál Euronews podčiarkol, že Magyar sa za tri mesiace stal vyzývateľom Orbána číslo jeden.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 173
Celková čítanosť: 565791x
Priemerná čítanosť článkov: 3270x

Autor blogu

Kategórie