Komentárik: Predvolebné prieskumy

1. júla 2022, janpapuga, Nezaradené


Dnes som počúval jednu reláciu o predvolebných prieskumoch. Usúdil som, že sú tým najväčším hoaxom a dezinformáciou, aká môže byť. A nikto ich nezakazuje, neobmedzuje, necunzuruje. Kým niekto iný, keď napíše čo len vetu, ktorá môže byť hypotézou a nie zámerným klamstvom, tak už má problém. Ja len verím, že volič tieto prieskumy neberie na vedomie, hoci nám ich médiá pravidelne vnucujú a interpretujú ich ako reálny výsledok volieb. Keby to malo byť na mne, bez mihnutia oka by som ich zakázal. Lebo klamstvo podporované médiami a politikmi nie je žiadna demokratická výsada!

*

*

*

Skutočná zmena školstva = skutočná zmena spoločnosti.

*

O AUTOROVI TEXTU: PhDr. Ján Papuga, PhD. * pedagóg, spisovateľ, aktivista, člen politickej strany Život – NS, školstvo * Bratislava-Rača * janpapuga@gmail.com  * FB: Ján Papuga * FB: Ján Papuga Život – NS * IG: Ján Papuga * FB skupina: Spoločenstvo slovenčinárov, priateľov školy a vyučovania * FB skupina: Školoveda * janpapuga.blog.pravda.sk * youtube: Ján Papuga * www . janpapuga . sk * AKTIVAČNÁ VÝZVA: Šírte tento text, aby sa zo slov stali činy. Zdieľajte ho, je verejný, netreba môj súhlas. Sprostredkujte môj text ľuďom, čo nechodia na internet. Posielajte ho politikom, stranám, ministrom, inštitúciám,  médiám. Ak sa s textom stotožňujete, je potrebné, aby sa dostal do povedomia. Aj takto sa menia veci. V prípade, že chcete poznať moju koncepciu a chcete konštruktívne, vecne a odborne komunikovať s inými ľuďmi, pridajte sa do FB skupiny Školoveda alebo mi napíšte na uvedené kontakty. * DISKUSIA NA BLOGU: Odpovede na komentáre k tomuto blogu na tejto platforme nezverejňujem, nesledujem, nevyjadrujem sa k nim aj z dôvodu, že autori komentárov majú neraz anonymné ID a môžu byť medzi nimi provokatéri. V prípade, že máte záujem o konštruktívnu pripomienku a moju reakciu na ňu, neváhajte sa so mnou spojiť prostredníctvom uvedených kontaktov. Akémukoľvek neanonymnému podnetu a konštruktívnej kritike sa poteším.