Zdravotníci, zvládnete všetko!

11. januára 2021, janpapuga, Nezaradené

Po dnešnej premiérovej tlačovke sa radšej k nemu vyjadrovať nebudem. Myslím, že to spravia kolegovia blogeri, analytici, komentátori a možno aj psychiatri. Ja chcem iný aspekt spomenúť. Zdravotníci, myslím nimi všetkých, čo sa starajú o pacientov, si opätovne zaslúžia rešpekt, pretože zámerom celoplošne a pravidelne testovať ich vláda totálne zničí, unaví, položí k zemi. Pozrite, čo všetko musia robiť: celoslovenské testovanie (to len bude), dneš jestvujúce testovacie centrá, očkovanie, starostlivosť o kovidových i nekovidových pacientov, testovacie centrá na školách, očkovanie politikov a celebrít… Ľudia, v prvej vlne som netlieskal na balkónoch, lebo to im tak pomôže. Ale po dnešnej tlačovke som sám vyšiel na terasu a tlieskal som. A potom sa modlil, aby po tomto vyšťavení zdravotníkov malo Slovensko vôbec kapacity na bežnú lekársku starostlivosť. Ani by som sa nečudoval, keby sa vzopreli, no zároveň sa toho obávam. Uf, ozaj sa teším, že ma nekvári žiadna choroba! Klop-klop! Bojím sa však, že ochorieť dnes na Slovensku sa rovná smrti. A nie preto, že by zdravotníci nechceli pomáhať. Ale pre nezmyselné nápady politických figúriek, ktoré sú mimo reality slovenského občana!

Odpovede na komentáre k tomuto blogu na tejto platforme nezverejňujem, nesledujem, nevyjadrujem sa k nim aj z dôvodu, že autori komentárov majú anonymné ID a môžu byť medzi nimi provokatéri. V prípade, že máte záujem o konštruktívnu pripomienku a moju reakciu na ňu, neváhajte ma kontaktovať prostredníctvom uvedeného e-mailu alebo FB. Rád odpoviem.